استقلال و در صدد شکست طلسم 42 ساله مقابل کره‌ای‌ها ! / آنیانگ ال جی ، این بار در قامت اف سی سئول

استقلال و طلسم 42 ساله مقابل کره‌ای‌ها ! / آنیانگ ال جی ، این بار در قامت اف سی سئول

استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در گردونه رقابت های بزرگان آسیا در حالی این روزها در پایتخت چشم بادامی ها حضور داشته و آماده صف آرایی مقابل اف سی سئول است که تا کنون در هیچ دیداری در کره جنوبی به میدان نرفته و در تاریخ بازی ها برای نخستین بار در این کشور حوزه شرق آسیا پا به مستطیل سبز می گذارد .

تیم آبی پوش پایتخت در طول بازی های آسیایی ، تنها 4 بار به مصاف تیم های کره‌ای رفته که از مجموع این بازی‌ها 2 پیروزی و 2 شکست را برای خود به همراه آورده است .
آخرین باری که استقلال موفق شد یک تیم کره ای را در رقابت های آسیایی با شکست مواجه کند ، به رقابت های آسیایی 1972 بر می گردد که استقلالی ها در آن بازی با گلهای علیرضا حاج قاسم ، غلامحسین مظلومی و علی جباری موفق شدند با نتیجه 2-3 تیم ارتش کره جنوبی را شکست داده و بر سکوی سوم بازی ها تکیه بزنند.
و اما در نگاه آمار آخرین باری هم که استقلال به مصاف یک تیم از کره رفته به سال 81 باز میگردد که در رقابت های نیمه نهایی ، آبی پوشان با نتیجه 1-2 در آزادی نتیجه را به آنیانگ ال جی کره جنوبی واگذار کردند و از راهیابی به فینال باز ماندند .
نکته قابل توجه و مهم در این بین ، اینکه حالا با گذشت 11 سال از آن بازی ،تیم آنیانگ ال جی سابق حالا تغییر نام داده و با نام اف سی سئول کره جنوبی در مقابل استقلال ایران صف آرایی می کند . دیداری که بدون شک برای شاگردان ژنرال آبی ها رنگ و بویی از انتقام خواهد داشت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, | 20:58 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح